BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Pratimai su mankštos juostomis (I dalis)

Daugiau informacijos apie pratimus su mankštos juostomis rasite interneto svetainėje www.kineziterapija.org

Kaip išsirinkti mankštos juostą?

Mankštos juostos spalvos/pasipriešinimo lygio pasirinkimas priklauso nuo Jūsų fizinės būklės. Rinkitės juostą tokią, kuri Jums leidžia pratimą pakartoti 15 kartų. Gelsva ir geltona mankštos juostos yra naudojamos reabilitacijoje (po operacijų) ir senjorams. Moterų grupinėse treniruotėse dažniausiai naudojamos raudonos ir žalios mankštos juostos. Vyrai dažniausiai naudoja žalias ir mėlynas, mankštos juostas, ir gerėjant fiziniam pasiruošimui renkasi juodos spalvos mankštos juostą. Sidabrinės ir auksinės spalvos mankštos juostos naudojamos įvairių sporto šakų treniruočių metu.

Mankštos juostos laikymas ir fiksavimas

Jūsų mankštos juosta turi būti saugiai ir tvirtai laikoma rankoje arba prispausta pėda taip, kad išvengtumėte mankštos juos išslydimo ir traumų. Dvigubas mankštos juostos apsukimas aplink delną ar pėdą sustiprina raumenų prevenciją.

Pratimai su mankštos juosta

Pagrindinis tikslas atliekant pratimus su tampriomis juostomis yra padidinti ištvermę, raumenų masę ir padailinti kūno formas bei laikyseną.

Kad šie tikslai būtų, pradedantieji turi atlikti programas sudarytas iš 6-8 pratimų. Atlikti 1-3 pratimų serijas po 15-20 pakartojimų su nedideliu nuovargiu atliekant paskutinę seriją. Atliekant pratimus neturite jausti per didelio pasipriešinimo, jei taip yra, pakeiskite mankštos juostą į mažesnio pasipriešinimo spalvą.

Jūs jausitės patogiau jeigu naudosite skirtingo pasipriešinimo juostas skirtingoms kūno dalims treniruoti. Norėdami pasiekti geresnių rezultatų treniruokitės vis su didesnį pasipriešinimą turinčiomis juostomis arba darykite daugiau serijų ar pakartojimų, jei be jokio nuovargio atliekate 3 pratimų serijas po 15-20 pakartojimų.

Pratimus ir jų paaiškinimus su nuotraukomis galite rasti interneto svetainėje www.kineziterapija.org

Atlikdami pratimus su mankštos juosta vadovaukitės šiomis rekomendacijomis:

  • Judesius atlikite lėtai ir juos kontroliuokite. Stebėkite savo laikyseną prieš atliekant judesius, pratimo eigoje bei pabaigę pratimą.
  • Prieš pradeant judesį juosta turi būti šiek tiek įtempta. Tai padeda apsaugoti Jūsų sąnarius.
  • Tinkamas juostos traukimas veikia abu sąnarius ir raumenis. Tai yra svarbu, kad suprastumėte jėgos kampą (kampas tarp mankštos juostos ir peties sverto (rankos, kojos)). Maksimalus sukimo momentas (jėga) pasiekiama 90laipsnių kampu (judesio viduryje). Kai pasiekiamas 30 laipsnių kampas yra jaučiamas labai mažas efektas.
  • Nedarykite pratimų, jei jaučiate skausmą. Jei pradėjote jausti skausmą nutraukite pratimą. Jei skausmą jaučiate ir po pratimų, kreipkitės į gydytoją.
  • Visi pratimai pateikti pradinėse padėtyse ir pratimo pabaigoje. Išsamiai išanalizuokite nuotraukas ir paveikslėlius.
  • Visada pratimus atlikite abiems kūno pusėms.

Pratimų su mankštos juosta aprašymus bei nuotraukas rasite interneto svetainėje http://www.kineziterapija.org/lt/pratimai-namie

Patiko (3)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą