BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

10 patarimų turistmas

Daugiau patarimų turistams galite atsisiųsti paspaudę šią nuorodą: “10 patarimų turistams”

  1. Kelionės metu ilgai sėdintiems, rekomenduojama susivynioti rankšluostuką į volelį, pasidėti jį tarp juosmens ir atlošo. Tokiu būdu Jūs išlaikysite taisyklingą juosmeninės dalies linkį ir neleisite išsitempti ar nuvargti nugaros raumenims. Mentes priglausti prie atlošo.
  1. Ilgai sėdint, darykite pertraukėles. Jei yra galimybė atsistokite, pasirąžykite. Išjudinkite kojas, juosmenį, pečius, kaklą. Taip suaktyvės kraujotaka, persitempę raumenys atsipalaiduos.
  1. Sėdėkite taisyklingai. Pėdomis turėtumėte siekti grindis. Jei sėdynė per aukšta, galite ką nors pasidėti po kojomis. Keliai turėtų būti sulenkti stačiu kampu. Sėdint tiesiai, apkrova pasiskirsto tolygiai per visą stuburą, o sėdint atsilošus – didelė apkrovos dalis tenka apatinei stuburo daliai, taip skatinamas slankstelių pasislinkimas ir nugaros skausmai.
  1. Jeigu keliaujate pėsčiomis, daug vaikštote po miestą, muziejus ar kitas lankytinas vietas, visada rinkitės tik patogią avalynę, kurios pakulnė neviršytų 3 – 4 cm. Nešiojant aukštesnius batus blauzdos raumenys nuolatos būna įsitempę, be to didėja apkrova priekinei pėdos daliai, kuri natūraliai nėra tam prisitaikiusi. Tačiau visai lygaus pado avalynė taip pat nerekomenduotina. Mūsų pėda sudaryta iš skliautų sistemos, avint lygiapadžius batelius šie skliautai išsilygina.
  1. Eidami į ekskursiją pasiimkite daiktus, kurios TIKRAI panaudosite, neapsikraukite nereikalingais daiktais. Papildomas svoris jus tik vargins. Jei esate su šeima ar draugais, pasiskirstykite kokius daiktus nešitės. Galbūt vienas žmogus gali pasiimti fotoaparatą, kitas skėtį, o trečias kelionės vadovą.
  1. Jei jaučiate, kad kelionės metu tampate vangūs, dažniau ir įvairiau keiskite kūno padėtį, taip tapsite žvalesni ir aktyvesni. Nuolatos judant raumenys nespėja nuvargti – kol vienos raumenų grupės dirba, kitos tuo metu ilsisi.
  1. Jei tenka daug vaikščioti, geriau rinkitės kuprinę, o ne rankinę. Žinoma, ant pečių užsidėkite abi kuprinės petnešas, taip nešamų daiktų svorį vienodai paskirstysite visai pečių juostai. Taip pat nustatykite tinkamą petnešų ilgį, kuprinė neturi kabėti ant sėdmenų. Svarbus ir kuprines svoris

Daugiau patarimų galite atsisiųsti paspaudę šią nuorodą: “Patarimai turistams”

Patiko (0)

Rodyk draugams

1 komentaras | “10 patarimų turistmas”

  1.   morta rašo:

    Labai geri patarimai, taciau jei vis del to pasitempete raumenis gal but verta pabandyti tepalus ir purskalus nuo skausmo. http://www.norameda.lt/skausmo-malsinimas/40-perskindol-active-gel-100ml.html

Rašyk komentarą